• Реферат про українську мову

     

    4 цікаві тексти про батьків та дітей, які обрали альтернативну освіту Ми організували кампанію на «Спільнокошті» і успішно її провели, зібрали необхідну суму для створення десяти мультиків. Ми отримали кошти десь у липні і відразу ж почали працювати. Наразі вже опублікували шість серій. Наступні серії — на різних стадіях готовності. Для останніх є тільки сценарії, десь вже все намальовано, готують анімацію, а десь ще не вистачає озвучення. Інколи серія легка, а буває складніша. Мінімальний період створення однієї серії — три тижні, але в середньому це приблизно два місяці. Бувають серії, де потрібно промалювати багато дрібних деталей, це трошки затримує процес. У нас немає спеціальних методик, які б ми використовували під час створення мультфільму. Ми аналізували закордонні мультики і намагалися створити цікавий україномовний продукт. Над створення мультфільму працюють близько десяти людей. Ми співпрацюємо з різними аніматорами, залучаємо багатьох у команду, тому немає сталої цифри. Про навчальну місію Основне наше завдання — поліпшувати знання української мови. Оскільки в родини Лепетунів з’являються різні побутові ситуації, то це також вчить, наприклад, ввічливості. Про зворотний зв’язок від аудиторії Ми вже отримали дуже багато зворотної реакції. Є як схвальні відгуки, так і критика. Дуже вдячні за конструктивну критику. Завдяки їй можемо вдосконалювати наші мультики. Цільова аудиторія — діти дошкільного віку, ми орієнтуємося на них під час створення мультиків. Часом нам пишуть, наприклад, школярі, що їм не дуже цікаво. Нам приємно, що вони нас дивляться, але ми не дуже реагуємо на такі коментарі, тому що орієнтуємося на інший вік дітей. Іноді навіть пишуть студенти, що їм мало динамічності. Ще інколи пишуть: «Гарні мультики, за допомогою них буду готуватися до ЗНО». Ми усміхаємося, тому що не для цього їх створювали. Про вартість Спочатку ми планували зібрати 220 тисяч гривень на десять серій. Зібрали 261 тисячу, що дасть нам змогу створити одинадцять серій. Я і мій чоловік працюємо майже як волонтери. А це — створення абсолютно всіх ілюстрацій, вся візуальна частина. Коли ми готували кампанію на «Спільнокошті», розуміли: якщо порахувати ринкову вартість створення мультфільму, це буде дуже дорого. Тому шукали людей, які готові, як і ми, за ідею (або помірні кошти) робити мультфільми. Адже до цього не було подібного якісного контенту для дітей українською.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :